Oj oj oj.... så länge sen jag skrev!

Här händer det grejer hela tiden:) Usch har ju varit väldigt dålig på att skriva.... men nu ska jag försöka mig på att göra ett ryck!!!

Min lilla plutt börjar bli stor:O Han sitter upp, äter riktig mat (just nu är köttfärslimpa favoriten) men det ändrar sig hela tiden....
Igår lyckades han krypa en liten bit:) krypa var kanske att ta i han åla de sig en halvmeter för att sno brorsans snuttefilt. En stor lycka när han fick tag i filten... både för att han tog sig dit på egen hand och för att han lyckades sno en filt från sin älskade store bror.

Linnéa är stora tjejen nu med egen mobiltelefon.... hon hade sönder sin första:( så då fick jag skaffa mig en ny så hon kunde ta min gamla... vet faktiskt inte om jag är lessen för det:P Annars så går det bra för henne i skolan. Hon kan läsa, skriva räkna och nu har hon börjat på simskola oxå... Hon drunknar ungefär 3000ggr varje måndag.
Nu är hon lycklig för snön... hon har hittat en jätte stor snövall i hagen som hon gärna lurar med sig brorsan eller kompisar till.

Rasmus är det som vanligt med.... mycket bakugan, pokemon, benTen mmmm..... Som vanligt går det bra för honom i skolan.

Ihelgen hade vi besök av Calle väldigt trevligt:)
På lördagen var vi i tindered och åt god mat med farmor och en stor del av släkten... På kvällen kom de hit och tittade på melodifestivalen, så det var fullt hus... alltid roligt!

Annars har vi det som vanligt.... fast väldigt mycket snö, som jag tycker kan börja smälta nu.... JAG VILL HA VÅR!!!!!








Kommentarer
Postat av: Farmor

Så kul med uppdatering! Hoppas få fler. Så duktiga dom är! Hälsa alla!

2010-02-17 @ 10:15:14
URL: http://teamgravity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0