Tråkigt...

Fy f*n vad tråkigt man kan ha ibland:(.
Har ingenting att göra.... Måste kanske ta tag i mitt liv och hitta på nåt kul.
Snart ska jag nog gå till Mamma och Pappa och se om de behöver hjälp med att skörda potatis, så glamorös ska jag vara idag. Men det blir nog att grilla ikväll. Linus är ju nere så ska väll umgås med honom och det blir nog roligt i allafall. Kidzen tycker det iallafall, men han blir nog trött på dom för de är ju så mycket när man inte träffar dem så ofta.
Kanske försöka få ordning på Theodors dopp bilder om jag lyckas klura ut hur man gör. Bättre sent en aldrig ellerhur Alexandra:).
Annars är det bra med oss. Emil kanske växer och blir stor får väll veta det på nästa kontroll....
Usch vad ska man hitta på?  Jag har nog kommit in i en tråck period. Inte kul.

Måste väll lägga upp någon bild oxå.





Det varv länge sedan vart tar tiden vägen?

Hadet gott....

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hahah ja bättre sent än sldrig:P

Saknar er!

Ska försöka fixa en road trip.

Puss o kram

2009-09-12 @ 13:38:14
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/
Postat av: Gunila

Vilka härliga badbilder!!

2009-09-12 @ 19:19:36
URL: http://www.nogg.se/gunila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0